ارتباط با ما
تماس با پیران کالا

مرکز ارتباط با مشتریان پیران کالا در تمام ایام هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سؤالات و تماسهای مشتریان است.پیران کالا در راستای تکریم مشتریان، امکان پاسخگویی به سؤالات و ارایه مشاوره را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره های ذیل در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روزی فراهم کرده‌است. کارشناسان پیران کالا در بخش‌‌های پیگیری سفارش، خدمات پس از فروش، حسابداری، امور مالی، پیشنهاد ، انتقاد، مشاوره و اطلاع‌رسانی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. مشتریان می‌توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با پیران کالا، بهتر است جهت ثبت درخواست برای پیگیری یا سوال درباره سفارش و ارسال پیام بهتر است از فرم زیر استفاده کنید. پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با پیران کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

برای پیگیری یا سوال درباره سفارش و ارسال پیام بهتر است از فرم زیر استفاده کنید

روزهای که در سال جاری به دلیل تعطیلی ، پبران کالا هیچ گونه پاسخگویی، سرویس دهی و خدمات ندارد، به شرح زیر است:
  • 13 فروردین
  • 14 خرداد
  • 18 شهریور(تاسوعا)
  • 19 شهریور(عاشورا)
  • 27 مهر (اربعین)
  • 275 آبان (رحلت حضرت رسول اکرم(ص))
  • 22 بهمن
تلفن تماس و فکس: 44241262 - 044(پاسخگویی 24 ساعته، 7 روز هفته)

دفتر مرکزی:

استان آذربایجان غربی - پیرانشهر - خیابان ملارضا - مجتمع مروارید - طبقه 2 - واحد 11

مرکز امور مشتریان:

لطفا کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش پیران کالا از طریق کد پستی 22222222 ارسال نمایید
لطفا قبل از هر اقدامی به کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پیران کالا جداً، خودداری کنید.
ایمیل سازمانی پیران کالا: info@piran-kala.ir